تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 افزایش ورودی گوگل تور آنتالیا دوربین مدار بسته قفل اثر انگشتی کارتی رمزی دیجیتال مارکتینگ بلیط هواپیما
بستن تبلیغات [X]
شرکت یو پی اس

تاریخچه ظهور الگوریتم پنگوئن کمپانی گوگل

سئوکار : زمانیکه گوگل یک تغییر یا یک بروز رسانی جدید بر روی الگوریتم های خود به هستی می آورد مطمئن باشید که تغییر آن بصورت کاملا ریشه ای و بنیادی انجام شده است که یک نسخه جدید از الگوریتم شده است ولی در کل در کل تغییراتی که در الگوریتم های گوگل انجام می شود فقط یک قصد بنیادین پیگیری شده است و آن ارائه بهترین و با کیفیت ترین نتیجه های اطلاعاتی در جستجوی افرادی است که از گوگل به عنوان موتور جستجو استفاده می کنند. خوب قطعا با توجه به اتساع زیاد زیاد اینترنت و همچنین شناخت حدودی شما در اینترنت حتما علت گوگل برای انتخاب این منظور را متوجه شده اید. وب مسترها برای سپریدن پروسه های بهینه سازی صفحات وب خویش برای موتورهای جستجو یا همان SEO از تکنیک هایی کاربرد می کنند که می تواند رتبه بندی گوگل و حتی وب سایت های دیگر در اینترنت را تحت تاثیر پیمان دهد ، در نتیجه شدنی است در نتایجی که گوگل به شما در صفحات اول نمایش می دهد به انگیزه بهره‌گیری شدن از چنین تکنیک های SEO ای و نداشتن اطلاعات با کیفیت در تارنما ، مطالب کیفیت لازم را نداشته باشند. به مرور زمان آنقدر شمار این وب سایت ها و Black Hat SEO ای که اتمام می دهند بسیار می شود که تارنما های دارای محتوا و اطلاعات با کیفیت در این وسط از بین می روند. در این بین google و سایر موتورهای جستجو از قبیل بینگ و یاهو هم بیکار نمی شینند و الگوریتم هایی برای معرفی این نوع وب سایت ها که ما آنها را Web Spammer می شناسیم ارائه می کند.

penguin-banner

الگوریتم پنگوئن چیست؟ و چه کار میکند؟

یکی از ترسناکترین الگوریتم های گوگل برای وب مسترهای متقلب و البته یکی از کاراترین الگوریتم های موتورهای جستجوی گوگل به اسم پاندا بود که پیشتر درباره این الگوریتم بصورت مفصل در انجمن تخصصی تکنولوژی اطلاعات ایران گفتگو کرده ایم . پاندا بصورت ویژه وظیفه تحلیل تارنما ها برای تشخیص محتوای مفید و با کیفیت را برای گوگل بر دوش دارد. این الگوریتم برای تارنما هایی که استعمال بازرگانی الکترونیکی دارند حساسیت بیشتری نشان می دهد و به محتوای کیفی زیاد توجه میکند. ولی به غیر از با کیفیت بودن مطالب شما، لینک هایی است که از وب سایت های دیگر به این مطلب دیتا شده است ، حال انگاشت کنید که هر وب مستری می تواند محتوا را از تارنما های دیگر در سریعترین زمان ممکن کپی کند و به پاندا بگوید که محتوای دست اول و با کیفیت دارد ، گوگل برای اینکه متوجه شود که لینک هایی که مطلب دیتا شده اند لینک های معتبری هستند یا خیر و وانگهی لینک ها از تارنما های مرتبط برپایی شده اند یا خیر که بتواند درجه کیفیت مطلب را در نظر بگیرد الگوریتمی به اسم پنگوئن را با کاربردی متفاوت از الگوریتم پاندا شناسایی کرد که وظیفه آن رسیدگی کردن وب سایت ها در خصوص لینک های ورودی به وب سایت از تارنما های سایر و تشخیص جعلی یا نامعتبر بودن این بک لینک ها است. اگر Penguin متوجه شود که سایت دارای Backlink های غیرمجاز و بی هویت و البته نامعتبر است ، تارنما باره عقیده را در لیست Bad Profile خود قرار می دهد ، گوگل در الگوریتم پنگوئن خویش موارد ذیل را رسیدگی می کند :

لینک هایی که از تارنما ها یا وبلاگ های ناتوان و بی کیفیت به شما لینک شده اند

لینک هایی که از تارنما ها یا وبلاگ های بی پیوستگی به جستار وب سایت شما به شما لینک شده اند

لینک هایی که بصورت پرداخت وجه و یا خرید بک لینک از تارنما های مشخص ایجاد شده اند و به شما لینک داده اند.

لینک هایی که از سایت هایی که گرفته شده باشد که پر از کلمات کلیدی بی درونمایه است و به شما لینک داده اند ( Spam Website )

لینک هایی که در تارنما شما به شدت به همدیگر و صفحات وب سایت خودتان لینک شده اند ( Anchor Link های زیادی )

backlinkseoha

با این تفاسیر نخستین نسخه ای که از الگوریتم پنگوئن معرفی شد با کمینه امکانات و با عنوان پنگوئن ۱ شناسایی شد ، این الگوریتم از سال ۲۰۱۲ معرفی شد و در حال حاضر که با شما صحبت می نماییم نسخه ۳ آن نیز معرفی شده است.قبل از سنه ۲۰۱۲ الی ۴ درصد جستجوهای زبان انگلیسی که در گوگل سرچ می شد به علت استفاد وب مسترها از لینک های تقلبی و بی کیفیت بصورت اسپم انجام می شد و ۴ درصد به راستی حجم زیادی از جستجوهای گوگل را در این گستره تشکیل میداد.هر چه به آینده میرویم با ارئه نسخه های جدید تر از پنگوئن گوگل شاهد کم شدن تعداد وبسایت های اسپم میشویم و در نسخه ی سوم الگوریتم گوگل گفته است که این درصد از چهار به یک تقلیل مکشوف است و این یعنی بسیاری از وب سایت های متخلف توسط این الگوریتم شناسایی شده اند. با بروزتر شدن هر نسخه جدید از الگوریتم Penguin در واقع درصد خطای آن پایینتر می آید ، تکنیک های شناسایی آن مترقی تر می شود و از طرفی زبان هایی که این الگوریتم معرفی می کند نیز بیشتر می شود.

نوشته همه چیز در رابطه با الگوریتم پنگوئن اولین بار در سئوکار پدیدار شد.


ن : یو پی اس
ت : 2016-09-13
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)