تبلیغات شما اینجا قیمت سرور پرینتر اچ پی راهنمای خرید ویدئو پروژکتور اچ پی سرور سرور اچ پی سوئیچ شبکه سیسکو سوئیچ سیسکو یو پی اس فاراتل دوربین مداربسته سامسونگ دوربین مداربسته هایک ویژن دوربین مداربسته داهوا قیمت موبایل قیمت انواع گوشی قیمت گوشی پایین ترین قیمت گوشی بهترین گوشی برای موزیک بهترین گوشی برای سلفی بهترین گوشی برای بازی راهنمای خرید تلویزیون راهنمای خرید موبایل راهنمای خرید گوشی قیمت انواع تبلت قیمت تبلت لپ تاپ قیمت قیمت لپ تاپ قیمت لپ تاپ ایسوس سری x قیمت لپ تاپ ایسوس سری N قیمت لپ تاپ ایسوس سری v قیمت لپ تاپ ایسوس سری U قیمت لپ تاپ ایسوس سری K555 افزایش فالوور اینستاگرام طراحی فروشگاه اینترنتی متخصص پوست دانلود آهنگ جدید بک لینک
بستن تبلیغات [X]
شرکت یو پی اس

فرآیند یافتن، انتخاب و تعیین کیفیت یو پی اس

 منابع تغذیه بدون وقفه (یو پی اس) تجاری آماده، برای کاربردهای نظامی می­تواند تمرینی برای خنثی ­سازی باشد. مشخصات و برگه­های اطلاعات تولیدکنندگان در درجه اول برای بازارهای کسب و کار تجاری نوشته می­شوند. آنها اغلب طیف وسیع­تری از اطلاعات مورد نیاز برای تعیین درست کاربرد آنها برای استفاده در کاربردهای نظامی خاص را منعکس نمی­کنند.

سه استاندارد صنعتی برای طراحی توپولوژی یو پی اس وجود دارد: آف­لاین، لاین-اینتراکتیو و آن­لاین. برای بسیاری از کاربردهای نظامی، آف­لاین و لاین-اینتراکتیو، طرح­های کم هزینه­ای بوده اما مقبول نیستند. آنها برای تهیه باتری پشتیبان اصلی طراحی شده بودند.  این نوع از واحدها به سادگی توان یوتیلیتی را از طریق یو پی اس عبور داده تا اینکه این توان یوتیلیتی از دست می­رود، که در این زمان، آنها (واحدها) عملیات اینورتر توان- باتری را بکار می­اندازند.

در مقابل، مزایای استفاده از یکیو پی اس آن­لاین خوب، بسیار زیاد است. آنها اینورتری با کار مستمر و با یک خروجی موج سینوسی درست با اعوجاج کم را ارائه می­دهند. (%۳ THD معمول). محدوده وسیع ولتاژ ورودی آنها به خوبی با تنظیم (رگوله­سازی) ولتاژ خروجی فشرده – حدود %۳-۲± معمول، قرین شده است. آنها همچنین محدوده فرکانس ورودی گسترده­ای را ارائه داده، در حالیکه تنظیم فرکانس خروجی فشرد­ه­ای را ارائه می­دهند. وقتی اینورتر بطور مداوم خروجی یو پی اس را ارائه داده، هیچ اختلالی در توان خروجی، هنگامی که ولتاژ یوتیلیتی از دست رفته یا برمی­گردد، وجود ندارد. در همین حال، زمان عملیات مد باتری را می­توان با اضافه کردن ظرفیت باتری بیشتر، طولانی کرد. در برخی از موارد، یوپی­اس نیز ممکن است به عنوان یک مبدل فرکانس، برای ارائه یک خروجی۵۰، ۶۰ یا ۴۰۰ هرتز، مستقل از ورودی ۵۰، ۶۰ یا ۴۰۰ هرتز بکار رود.  یوپی­اس­های آنلاین نیز وسیع­ترین طیف از مشکلات یوتیلیتی و توان منبع مولد را حذف می­کنند. شکل ۱ یک یو پی اسآن­لاین و شکل ­موج­های ورودی و خروجی موج سینوسی را نشان می­دهد

فرآیند یافتن، انتخاب و تعیین کیفیت یو پی اس

شکل ۱٫ یک یو پی اس آن­لاین یک اینورتر با کار مستمر با خروجی موج سینوسی درست با اعوجاج کم را ارائه می­دهد. محدوده وسیع ولتاژ ورودی آنها به خوبی با تنظیم (رگوله­سازی) ولتاژ خروجی فشرده – حدود %۳-۲± معمول، قرین شده است. آنها همچنین محدوده فرکانس ورودی گسترده­ای را ارائه داده، در حالیکه تنظیم فرکانس خروجی فشرد­ه­ای را ارائه می­دهند. در اینجا یک یو پی اس آن­لاین و شکل­ موج­های ورودی و خروجی موج سیونسی نشان داده شده است.

نگرانی­های ساخت

بیشتر مدل­های آماده­ و در دسترس یو پی اس برای مواجه با سختی­های کل الزامات Mil-Spec طراحی نشده­اند. با اعمال تغییراتی، برخی از مدل­ها را می­توان نسبتا نیرومند ساخت. به عنوان بخشی از تحقیقات اولیه مهندس، مراقبت و توجه باید به منظور بررسی اصول اولیه در نظر گرفته شود. بازار یو پی اس بسیار رقابتی است و همینطور، برخی از محصولات در دسترس با استفاده از بردهای مدار مورق نوعFR4  دو طرفه ساخته نمی­شوند. تولیدکنندگان هزینه­ها را با استفاده مواد برد (board) “شیشه چاپر” نامرغوب، کاهش داده­اند. حتی از نقطه نظر شوک و ارتعاش بدتر بوده، آنها از بردهای مدار یک- طرفه بدون روکش­دار کردن کامل استفاده کرده­اند.

برد مدار، ترانسفورماتور، باتری و شیوه نصب هیت سینک (گرماخور) می­توانند از دیگر زمینه­های نگرانی باشند. محصولات یو پی اس آن­لاین آماده با بهترین کیفیت برای مقاومت در برابر لرزش و ارتعاش طبیعی پایداری که در طول حمل و نقل، که می­تواند قابل توجه باشد، طراحی شده­اند. سفرهای دائمی در سراسر کویر در یک هاموی (شکل ۲) موضوع دیگری است. واحد ممکن است به تغییرات قابل توجهی و یا حتی یک طراحی مجدد مکانیکی نیاز برای مطابقت با مشخصات نظامی دقیقتر نیاز داشته باشد. اگر مقادیر مورد نیاز به اندازه کافی بزرگ باشد، سازنده ممکن است مایل به ایجاد تغییراتی برای ارائه یک راه­حل یو پی اس بموقع و مقرون به صرفه با نیاز مهندس باشد. اگر نه، دیگر شرکت­های یو پی اس وجود دارند که محصولات آماده، ساخت-طبق-سفارش و بادوام­تر را ارائه می­دهند.

فرآیند یافتن، انتخاب و تعیین کیفیت یو پی اس

شکل ۲٫ محصولات آماده زیادی از یو پی اس آن­لاین با بهترین کیفیت برای مقاومت در برابر لرزش و ارتعاش طبیعی پایدار در طول حمل و نقل طراحی شده­اند. اما سفرهای دائمی در سراسر کویر در این هاموی موضوع دیگری است. واحد ممکن است به تغییرات قابل توجهی و یا حتی یک طراحی مجدد مکانیکی نیاز برای مطابقت با مشخصات نظامی دقیقتر نیاز داشته باشد.

نگرانی­های زیست­ محیطی

بیشتر محصولات آماده یو پی اس داخلی موجود برای مطابقت با یا فراتر بودن استاندارد ایمنی UL1778 آزمایش می­شوند. به این ترتیب، آنها برای استفاده در یک محیط محافظت­شده طراحی و در نظر گرفته شده­اند. به این معنی است که آنها در برابر هوا مقاوم نیستند، آنها با فیلترهای هوای محافظ مجهز نبوده، و مهمتر، آنها توسط UL برای عمل در یک محدوده دمایی گسترده مورد آزمایش قرار نگرفته­اند–  “تنها در ۳۲ تا ۱۰۴ درجه فارنهایت (۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد) با رطوبت غیر- متراکم از %۱۰ تا %۹۵٫ کاربردهای نظامی باید در داخل یک پناهگاه با دمای کنترل شده باشد، که ظاهرا مشکل نیست. واقعیت این است که برخی از لوازم الکترونیک یو پی اس آنلاین بخوبی طراحی شده، در صورتیکه اگر خنک­کنندگی کافی داشته باشند، در یک محدوده دمایی ۱۴ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت (۱۰- تا ۵۰ درجه سانتیگراد ) عمل می­کنند.

برای باتری­ های اسید سربی با شیر قابل تنظیم (وی­ آر ال ای) استاندارد که به طور معمول در واحدهای یوپی­اس استفاده می­شوند، موضوع دیگری است. تولید کنندگان باتری بیان می­کنند که اگر این باتری­ ها در دمای بالاتر از ۹۰ درجه فارنهایت عمل کرده و یا ذخیره شود، از آنها انتظار عمر بسیار کوتاه­تری می­رود. اگر در یک محیط ۱۲۲ درجه مداوم عمل کند، عمر باتری می­تواند به کمتر از یک سال کوتاه شده، در حالی که در ۷۵ درجه فارنهایت از آنها انتظار می­رود سه تا پنج سال دوام بیاورند. شارژ باتری بالاتر از ۱۰۴ درجه فارنهایت (۴۰ درجه سانتی گراد) نیز به یک مشکل تبدیل می­شود بنابراین باید بالاتر از این درجه حرارت شارژ نشود.  برخی از تولیدکنندگان یو پی اس، انتخاب محدوده دمایی گسترده­تری برای باتری را ارائه می­دهند. محدوده دمایی گسترده­ باتری VRLA برای عمل کردن در یک محدوده  ۵۴- تا ۱۷۶ درجه فارنهایت (۶۵- تا ۸۰ درجه سانتیگراد) طراحی شده است، اما هنوز هم در دماهای بسیار زیاد عمری کوتاه دارند. مسئله شارژ نیز در دماهای بالا وجود ندارد.

نگرانی­های عملیاتی

آزمون های کنترل کیفیت مناسب هر یوپی­اس انتخاب­شده ضروری است. تأیید مشخصات تولیدکننده، جای خوبی برای شروع است، اما باید در برخی از مناطق با بدترین سناریو در ذهن، انجام شود. به عنوان مثال، مشخصات ولتاژ ورودی ساده را اتخاذ کنید. که این ممکن است Vac 120، %۲۰± یا Vac 96  تا Vac 144 باشد، و فرد ممکن است تصور کند که تایید عملیات بین این ولتاژها کفایت خواهد کرد. مشخصات نباید توسط خودش گرفته شود،  بلکه در کل زمینه مشخصات دیگر که ممکن است در کل محدوده ولتاژ ورودی تحت تاثیر قرار گیرد، اتخاذ شود. خارج از آزمایش مد باتری، آزمایش بار مناسب یوپی­اس باید انجام شود. آزمایش بار مناسب می­تواند یک شاخص واقعی از کیفیت و قابلیت­های عملکردی یک یوپی­اس باشد. آزمایش بار همچنین باید شامل آزمایش سربار، به منظور بررسی قابلیت­های محفاظتی مناسب گنجانیده شده و کاربردی است.

آزمایش سربار همچنین، یک بینش خوبی از اینکه که چگونه یو پی اس با شرایط سربار مختلف رفتار می­کند را فراهم می­کند. به عنوان مثال، یک کاربرد یو پی اس ممکن است شامل تأمین انرژی یک موتور پمپ باشد که تقاضای فعلی بسیار بالایی دارد. این تقاضا ممکن است از توان نامی یک یو پی اس ۳kVA برای یک دوره کوتاه از زمان تجاوز کند (کمتر از ۲۰۰ میلی ثانیه). یو پی اس ۳kVA از یک تولیدکننده ممکن است ظرفیت سربار کافی برای حمایت از بار بدون مشکل را داشته باشد. یک یو پی اس از تولیدکننده دیگر ممکن است تنها یک هشدار قابل شنیدن را در طول دوره کوتاه سربار بازیابی داشته باشند. یو پی اس از یک تولیدکننده سوم ممکن است هشدار مداوم صدا و خاموش شدن خروجی آن را داشته باشد که نیاز به خاموشی کامل و راه­اندازی مجدد دارد.

برای آزمایش بار، هردوی بار خطی و بار غیرخطی با pf0.7 باید در طول آزمایش بکار رود و نتایج آزمون برای هردو بار ثبت شوند. بسیاری از تجهیزات الکترونیکی موجود امروزه منابع تغذیه سوئیچینگ را که به طور معمول یک مرحله ورودی غیر- خطی متشکل از یک یکسو کننده و خازن­های فیلتر بوده، که به دستگاه یک ضریب توان ورودی در حدود pf0.7 را می­دهد، را یکی می­کند. این نوع از بارها تمایل به فرو بردن جریان به سوی پیک­های موج سینوسی دارند. هنگامی که چند قطعه از این نوع از تجهیزات به یک یو پی اس متصل می­شوند، تقاضای جریان غیر-خطی بالا ممکن است سبب مشکلاتی برای یک یو پی اس با طراحی ضعیف شود.

 

اندازه ­گیری آفست دی­سی

فراتر از مشخصات، یک جفت از پارامترهای کلیدیِ مورد توجه وجود دارد. اولین آفست خروجی دی­سی است. آیا نقطه عبور از صفر موج سینوسی خروجی در ولت صفر است یا از سطح دی­سی اندکی جابجا شده است؟ آفست  دی­سی ملاحظه بسیار مهمی است، به خصوص اگر یوپی­اس یک ترانسفورماتور متصل به خروجی­اش داشته باشد. آفست دی­سی باید با هردوی بدون بار و بار کامل متصل به خروجی یو پی اس، اندازه گیری شود. یوپی­اس خوب یک آفست دی­سی کمتر از mv50 خواهد داشت. آفست­های دی­سی بیش از یک ولت باید یک موضوع نگران­کننده باشد. شکل ۳ یک مدار اندازه­گیری آفست دی­سی برای یک یو پی اس آن­لاین را نشان می­دهد.

یو پی اس

نوشته فرآیند یافتن، انتخاب و تعیین کیفیت یو پی اس اولین بار در یو پی اس انلاین پدیدار شد.


ن : یو پی اس
ت : 2016-10-03

هفت ترفند سئو برای کسب‌وکارهای کوچک

سئوکار:گسترش یک کسب‌وکار آنلاین آن‌قدرها هم ساده نیست. مخصوصاً وقتی‌که بیشتر کارآفرینان به اینترنت روی آورده‌اند.

این بدین معنی است که هرکدام از ما با لشکری از رقبا مواجه هستیم بدون اینکه بدانیم چه هدف داریم.

خوشبختانه راه ‌حل‌هایی برای سبقت گرفتن از رقبا و دستیابی به فروش بیشتر وجود دارد. چه راه‌حلی؟ یادگیری بهترین ترفندها برای سئو

چگونه رتبه‌ی بالایی در جستجو بدست آوریم ؟

گوگل ابزاری بسیار قدرتمند برای تجارت و کسب و کارهای‌های کوچک است. اگر بتوانید در جستجوی یک کلمه‌ی کلیدی مرتبط با تجارتتان به صفحه‌ی اول برسید، روند ثابتی درفروش و بازدیدکننده‌هایتان به دست خواهید آورد.

در حال حاضر برای بالا بردن رتبه‌ی گوگل کارهای فراوانی می‌توان انجام داد. ولی ترفندهای سئو که در زیر اشاره می‌کنم مطمئناً برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار عالی است.

ترفند سئو

ترفند ۱٫ فراموش نکنید پیوسته دنبال کلمات کلیدی بگردید.

مهم‌ترین چیز در موتورهای جستجو، کلمات کلیدی، کلمات کلیدی و بازهم کلمات کلیدی است. به همین دلیل همیشه تحقیق مداوم در مورد کلمات کلیدی ضروری است.

ابزار زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی در اختیار شما قرار دارد. آسان‌ترین راه‌ها استفاده از Google AdWords و Long Tail Pro برای جستجوی کلمات کلیدی هستند. برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی موردنیاز فقط لازم دارید تا کلماتی با ویژگی زیر را پیدا کنید.

۱٫ به تجارت شما مربوط باشد

۲٫ حجم زیادی از جستجو را در برگیرد.

۳٫ کم رقیب باشد

ترفند ۲٫ با On-Page SEO شروع کنید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی چه منفعتی دارد وقتی از آن استفاده نکنید؟! به وب‌سایتتان بروید و کارهای زیر را انجام دهید.

۱٫ کلمات تاثیرگذار را به پیوندهایتان اضافه کنید.

۲٫ مطمئن شوید همه‌ی لینک‌هایتان کار می‌کنند.

۳٫ از اصالت و کیفیت پست‌هایتان مطمئن شوید.

۴٫ محتواها را به‌صورت منظم پست کنید.

۵٫ از نکات و تنظیمات on-page seo سایت‌تان مطمئن شوید و اگر اشکالی در آن می‌بینید با یک متخصص سئو تماس بگیرید.

ترفند ۳٫ در مورد بهینه‌سازی رسانه‌های اجتماعی بیاموزید.

شبکه ‌های اجتماعی در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های بازاریابی برای تجارت و کسب‌وکارهای کوچک است. اگر می‌خواهید بیشترین بازخورد را از آن داشته باشید، باید ترفندهای social media seo زیر را به یاد داشته باشید.

۱٫ صفحه‌ی درباره‌ی ما را با اطلاعات مفید و کلمات کلیدی پرکنید.

۲٫ محتواهای مرتبط را به صورتی منظم پست کنید به‌طوری‌که حتماً کلمات کلیدی در آن استفاده شود.

۳٫ عکس و ویدیو پست کنید.

۴٫ به صفحات خودتان و دیگران لینک بدهید.

ترفند ۴٫ یک کمپین بک لینک ایجاد کنید.

ساخت لینک وب‌سایت شما در سرتاسر اینترنت، نه‌تنها به شما رتبه‌ی بالایی در جستجو گوگل می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند دسترسی بیشتری به مخاطبانتان داشته باشید. در اینجا چند نمونه از بهترین روش‌های بک لینک آورده شده که می‌توانید امتحان کنید.

۱٫ نوشتن محتوای عالی نه‌تنها مطالب عمومی بلکه محتواهایی با سرفصل‌های قابل‌توجه که مشکلات مخاطبانتان را حل کند.

۲٫ مقالات خود را در دایرکتوری‌ها ثبت کنید و به سایت خود لینک دهید.

۳٫ پست‌های خود را طبق اهداف خود در وب‌سایت‌های مشهور بگذارید. این کار یک استراتژی عالی برای نشان دادن کسب‌وکار شماست.

۴٫ در وبلاگ‌ها و انجمن‌های بحث و گفتگو کامنت بنویسید و لینک خود را زیر آن قرار دهید.

ترفند ۵٫ تبلیغات PPC(pay per click) انجام دهید.

تبلیغات ppc عموماً هزینه دارد. هرچند اگر هوشمندانه استفاده شود، می‌تواند بازدیدکنندگانتان را زیاد و کسب‌وکار کوچکتان را متحول کند. چندین نمونه PCC وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مثل google adwords.

به خاطر بسپارید که:

۱٫ کلمات کلیدی مرتبط با کارتان را در تبلیغات استفاده کنید.

۲٫ بر روی بهترین فواید محصول یا خدماتتان تمرکز کنید.

۳٫ call to action را فراموش نکنید!

ترفند ۶٫ آمارها را بررسی کنید و کمپین‌هایتان را تصحیح کنید!

جلو بردن یک کسب‌وکار، مانند شرکت کردن در یک ماراتون پایان‌ناپذیر است که در آن همواره باید مراقب رقبا باشید و از اینکه در مسیر درست هستید اطمینان حاصل کنید. به‌طور خلاصه:

۱٫ مرتب بر روی کلمات کلیدی تحقیق کنید

۲٫ عادت کنید به پست گذاشتن، ساخت بک لینک و استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی.

ترفند ۷٫ از شرکت‌های سئو کمک بگیرید.

باید قبول کنیم که ” یکدست صدا ندارد “. اگر روش‌های مختلفی را امتحان کردید و بازهم نتیجه نگرفتید، زمان آن است که ازیک متخصص سئو کمک بگیرید. باید کسی را پیدا کنید که:

۱٫ در سئو خبره باشد و تجربه‌ی زیادی در این کار دارد.

۲٫ در اندازه‌ی بودجه‌ی شما باشد

۳٫ راهبردهای خوب، تضمین و خدمات خوبی به مشتریان ارائه نماید.

نوشته هفت ترفند SEO برای کسب‌وکارهای کوچک اولین بار در سئوکار پدیدار شد.


ن : یو پی اس
ت : 2016-10-03

سئوکار: فرض كنيم شما نيز مانند خيلي هاي ديگر در حال ساختن يك وب سايت هستيد- در نهايت، تمامي اين اتفاقات در محيط وب در حال روي دادن است. به محض اين كه وب سايت شما راه اندازي شد- و بويژه زماني كه هنوز در مرحله طراحي و توسعه هستيد- بايد مطمئن شويد كه محتواي سايت شما در موتورهاي جستجويي از قبيل گوگل، ياهو!، و بينگ، كه بسياري از مردم از طريق آنها به دنبال اطلاعات مورد نظرشان مي گردند، قابل يافتن است.

چه شما در حال ايجاد يك بلاگ يا چه در حال گسترش يك تجارت الكترونيك براي مشتريان تان باشيد، بهتر است شيوه هاي توسعه وب خوبي را مد نظر داشته باشيد كه شانس شما در رتبه بندي هاي موتورهاي جستجو را افزايش دهد.

اين مقاله ترفندهايی را براي بهبود بهينه سازي موتورهاي جستجو، معناشناسي، دسترس پذيري وب، و قابليت همكاري طرح هاي وب سايت شما به اشتراك مي گذارد.

  1. از فلش به طور مدبرانه استفاده كنيد

لازم نيست بگوئيم كه سعي كنيد به هنگام استفاده از HTML/CSS از فلش استفاده نكنيد. فلش جايگاه خود را در محيط وب دارد: فلش براي مولفه هاي تعاملي از قبيل بازي هاي آموزشي پيچيده به همراه صدا و تصوير، و انيميشن سه بعدي بسيار عالي است. بهتر است فلش به عنوان مولفه اي از يك سايت HTML/CSS عمل كند تا فناوري اي كه كل سايت را پشتيباني مي نمايد. مثلا، به سايتKongregate كه يك سايت بازي فلش محبوب است سر بزنيد. هرچند كه فلش ابزار كار اصلي آنهاست، اما با اين وجود از HTML، CSS، و اسكريپت نويسي طرف سرور براي پشتيباني عملكرد سايت شان استفاده مي كنند.

فلش مي تواند با سئو سازگار بوده و از طريق وب دستيابي پذير باشد، گرچه، در مقايسه با استفاده از زبان هاي وب باز از قبيل HTML، CSS، و جاوا اسكريپت سخت تر است.

  1. براي محتواي پنهان از جاوا اسكريپت دلپذير و تنزل دهنده استفاده كنيد

اگر شما مطالبي را در يك صفحه وب پنهان نموده و نمايش مي دهيد، بهتر است از جاوا اسكريپت استفاده كنيد زيرا با اين شيوه اين محتوا در درون نشانه گذاري صفحه وب باقي مي ماند. اين مساله نه تنها براي روبات هاي وب از قبيل موتورهاي جستجو خوب است، بلكه براي آنهايي كه از صفحه خوان استفاده مي كنند نيز بسيار عالي است.

يك آزمايش خوب براي فهميدن اين كه آيا محتواي پنهان يك صفحه وب توسط خزنده هاي وب قابل رويت است يا خير، اين است كه موقتا جاوا اسكريپت را از كار بياندازيم و ببينيم آيا مي توان محتواي پنهان را خواند يا خير. شما مي توانيد اين كار را از داخل تنظيمات مرورگر خود انجام دهيد، اما براحتي مي توانيد از يك افزونه مرورگر مانند نوار ابزار توسعه دهنده وباستفاده نمائيد.

  1. فايل هاي تصويري خود را به دقت و صحیح نامگذاري كنيد

به راحتي فراموش مي كنيم كه تصاوير براي سئو و طراحي هاي وب مشابه چقدر مهم هستند. نام فايل تصويري خود را با استفاده از عبارات كليدي دقيق انتخاب كنيد (مثلا به جاي اسم تصادفي مانندimg2gtc92.jpgاز عبارتyellow-banana.jpgاستفاده نمائيد) زيرا مفهوم بيشتري به فايل هاي درون سايت شما مي دهد. اطمينان حاصل كنيد كه نامي كه براي فايل تصويري انتخاب مي كنيد مطابق با محتواي تصوير، و مختصر و مفيد بوده و تا جاي امكان كمتر از ۱۰ كلمه باشد.

به علاوه، صفحه تصاوير گوگل راه ديگري براي افزايش ترافيك سايت تان است، و اگر نام خوبي براي فايل هاي تصويري تان انتخاب نموده و محتواي تصاويرتان با نام هاي انتخاب همخواني خوبي داشته باشد، شانس بالا آمدن آدرس سايت شما در ميان نتايج جستجوي تصاوير گوگل افزايش مي يابد.

  1. صفحه اصليخودرا لينك باران نكنيد

پيوندهاي لينك هاي اينترنتي كه در سايت شما به ساير وب سايت ها داده شده، مهم است، پس سعي كنيد بيش از ۱۵۰ لينك در صفحه وب سايت تان نداشته باشيد تا رتبه صفحه وب تان پايين نيايد.

لينك هاي داخل فراوان موجب شلوغ شدن صفحه شده و همچنين مي تواند موجب كند شدن سرعت عمل كاربران سايت شما در يافتن لينك مورد نظرشان گردد.

  1. از لينك هاي زائد استفاده نكنيد

ممكن است برخي از افراد تصور كنند افزايش ارزش يك صفحه معين از طريق لينك دادن از تمامي صفحات ديگر به آن صفحه ميسر مي گردد. موتورهاي جستجو تنها اولين نمونه آن لينك را مد نظر قرار مي دهند، بنابراين هيچ نيازي به تكرار لينك وجود ندارد. به علاوه، اين روش بسيار پست بوده و موجب گيج شدن كاربران شما مي گردد.

  1. لينك دهي عميق مي تواند موجب بهبود تبديلات شود

لينك دهي عميق يعني لينك هايي كه به جاي صفحه اصلي به صفحات داخلي ديگر ارجاع مي دهند. اين شيوه براي ارجاع به صفحات دروني تر وب سايت تان كه در صفحه اصلي لينك مستقيم ندارند بسيار عالي است. همچنين لينك دهي عميق، با فراهم نمودن نقاط تبديلي اضافي، موجب افزايش گردش كاربران در سايت شما مي شود.

  1. يك بلاگ داشته باشيد

بلاگ ها شيوه هاي بسيار خوبي براي توليد محتواي جديد در وب سايت و هدف گيري عبارات كليدي دنباله دار هستند. يك ترفند ممكن استفاده از بخش هاي كوچكي از پست هاي بلاگ در صفحات مربوطه، جهت ارائه مطالب جديد در اين صفحات خاص است.

  1. مارك خود را آشكار نمائيد

مطمئن شوید كه مارك شما بسيار واضح بوده و نام مارك شما در وب سايت تان پیداست. اين شيوه راحتي است كه سبب مي شود مردم نام شما را به خاطر بسپارند و احتمال جستجوي نام مارك شما در موتورهاي جستجو، توسط اين افراد، را افزايش مي دهد. وقتي نام مارك شما در موتورهاي جستجو تايپ مي شود باعث مي شود شما از رقابت با نتايج مربوط به جستجوي كلمات عمومي كه مردم اغلب به هنگام جستجو از آنها استفاده مي كنند معاف گرديد (مثلا جستجوي كلمه ” budwieser” به جاي عبارت “آبجوي آمريكايي”).

  1. از يك نقشه سايتXML استفاده كنيد

يك نقشه سايت XML پروتكلي است كه به خزنده هاي موتورهاي جستجو كمك مي كند به درك وابسته به قراين در مورد وب سايت شما دست يابند.

اگر شما از يك سيستم مديريت محتوي استفاده مي كنيد، ببينيد آيا يك بسط نقشه سايت XML (يا خصوصيت توكار) دارد كه به طور اتوماتيك فايل XML را براي شما ایجاد نمايد. اگر چنين بسطي ندارد، مي تواندي از ابزاري مانند مولد نقشه سايت XML استفاده كنيد.

  1. از متن پيونديبراي صفحات عميق تر به طرز صحیحی استفاده كنيد

وقتي به صفحات عميق تر لينك مي دهيد، از اطلاعات مختصر و مفيد براي متن پيوندي استفاده كنيد. استفاده از كلمات كليدي كه روبات هاي موتورهاي جستجو بتوانند دقيقا به صفحه شما ارجاع دهند بسيار مهم است. مثلا، اگر به يك صفحه وب در مورد تعطيلات در مالديو لينك مي دهيد، لينك شما بايد به صورت<a href=”/maldives-holidays.html”>Maldives holidays</a> باشد. بدين ترتيب مردم، و همچنين روبات هاي وب، به راحتي مي فهمند كه در آن صفحه چه چيزي بدست مي آورند.

نوشته ۱۰  راهکار و ترفند سئو به هنگام ساختن وب سايت اولین بار در سئوکار پدیدار شد.


ن : یو پی اس
ت : 2016-10-03
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)